SHAMIDA FOTOPAGES

By: ida sham

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  12  13  >  >>]    [Archive]
Sunday, 4-Feb-2007 04:03 Email | Share | | Bookmark
Genap seminggu

Sebelum
Selepas
orang tua2 kata...cukur jambul. Genap seminggu..Haziq dah berambut pendek 1cm ajer....


Saturday, 3-Feb-2007 03:27 Email | Share | | Bookmark
Hari pertama

1st time tengok Haziq, masih berdarah lagi...
malam pertama bersama Haziq
Dah kena bungkus
Haziq dah berumur 21 hari. Gambar2 ni diambil pada hari pertama selepas kelahiran Haziq.


Thursday, 25-Jan-2007 08:04 Email | Share | | Bookmark
Our boy had arrived

 
Untuk tatapan kawan2 semua..

Namanya Muhammed Haziqe,

Selamat lahir 14 Januari 2007.



Sunday, 7-Jan-2007 02:27 Email | Share | | Bookmark
Muffin

Yang berlubang kat tengah tu..dah kena kebas lerr....
 
Boringnyer tinggal kat rumah ni...sorang2. Nak sambung tali barut anak pun...malas pulaks rasanya.

Abang g ofis pulak ari minggu gini....tolong buat keje untuk supervisor dia pulaks. Nak kuar jalan2 kat pekan pun...pekan tutup ler....

Nasib baik ada bahan2 kat dapur tu..leh jugak gode2 buat muffin ni ehhh....masalah jugak masak n masak n masak ni...aku boleh jadi lagi gemuk & x der org nak makan pulak. Nak hantar kat anak2 buah kat kampung pun...jauh sangat ler.....


Saturday, 6-Jan-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Drawing

 
 
Hasil hobi kami yang baru. Nampak cam tak berapa betul jer.....boleh laaaaaa nampak cam apa yang nak digambarkan.....


[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  12  13  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net