SHAMIDA FOTOPAGES

By: ida sham

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  [12]  13  >  >>]    [Archive]
Friday, 3-Mar-2006 08:40 Email | Share | | Bookmark
Pasion Fruit

 
 
 
View all 4 photos...
Buah ini bewarna dark purple atau seakan hitam, berukuran + - sebiji telur ayam antara 5cm (2 in) panjang, seberat 30-40 g.

Rasanya masam2 manis, sama seperti buah letup2 di Mesia. Biji seperti biji selasih.




Wednesday, 1-Mar-2006 03:45 Email | Share | | Bookmark
INCREDIBLES

 
 
 
Hari ni.... aku dapat main Incredibles dengan Arif...anak kak Hanim dari Morrinville. Untuk pengetahuan korang sumer....Kak Hanim terpaksa masuk kelas IELTS sehingga bulan June untuk memenuhi syarat PR mereka.

Si Arif ni...x der nak orang nak jaga kt umah dia, abang n kakak dia dah sekolah, ayah keje sokmo. Aku...cuti sokmo.........

Memandangkan masa lapang aku telampau lapang, pukul 9-12 tgh...aku bersama Arif...si budak comel, malu-malu kucing.



Saturday, 25-Feb-2006 05:27 Email | Share | | Bookmark
NeCtArIne

Nectarine
Rasa cam buah jambu Bol jer..tapi...lagi ranggup dari itu...
Tak pernah aku rasa buah sesedap ni..sepanjang disini....he he he




Thursday, 23-Feb-2006 07:20 Email | Share | | Bookmark
Teman baru

suka sangat menyorok bawah kerusi antik aku...
lari......
habis tisu aku....asyik kena cakar dek ngko jer
Pet jiran aku...nampak jer tuan dia keluar rumah, aku curi2 panggil laaaa...ajak bertandang kat umah aku...





Wednesday, 22-Feb-2006 09:59 Email | Share | | Bookmark
My HoMe !

View my home
Kete spot idaman ku
View "My Home !", kat dalam sumer barang2 antik2 belaka.....
Sewa NZ$ 135.00 per week,full furnish.



[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  [12]  13  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net